Poptávka na vytvoření kompletního branou nově otevíraného Barber shopu v Děčíně. Brand měl v zadání vlastní vytvoření jména firmy, dále jejího návrh a vytvoření loga firmy, vytvoření celé vizuální strategie a webových stránek, které měly obsahovat jak webové portfolio služeb, foto galerii, rezervační systém pro objednávání zákazníků a nakonec i mini e-shop s nabídkou používané kosmetiky.
Nechci, aby můj Barber shop spadl do některých kolejí, který jsou tady na severu daný. Chci se odlišit. Je tu konkurence, která je dobrá, ale já chci být lepší!

Po vytvoření loga, jež trvalo něco málo přes týden, přišly na řadu veškeré potřebné tiskoviny, jako jsou letáky, vouchery a vizitky. Díky osvědčené tiskárně tiskoviny vypadají skvěle a líbí se i zákazníkům. Když už byly tiskoviny hotové, nezbývalo, než se vrhnout na webové stránky. Při jejich tvorbě jsem měl volné ruce, měl jsem pouze strohé požadavky na to, co webové stránky musí umět.
Do otevření Barber stopu musí být hotový rezervační sytém, elektronický obchod pro prodej voucherů a případné kosmetiky, a poutavý obsah. Vzhledem k tomu, že provozovna je daleko od mého působiště, přizval jsem ke spolupráci kolegu fotografa Bohuslava Pádra, který nafotil potřebný materiál pro obsah sociálních sítí a produkty.
