Produktová fotografie

Produktová fotografie

Produktová fotografie v interiéru, ateliéru i exteriéru

Mnoho fotografií je určeno pro propagační účely různých produktů. Jediná produktová fotografie může rozhodnout o jejich koupi nebo překliknu na další, konkurenční produkt. Produktová fotografie je souborem mnoha specifických nastavení fotoaparátu a celé scény fotografie uzpůsobených tak, aby výsledná produktová fotka zaujala potencionálního zájemce.  

Produkty jsem začal fotit relativně nedávno, o to s větším zápalem. Šlo o focení dortů pro pražírnu kávy, samotnou kavárnu a pekárnu Dos Mundos Roastery. Nabídku jsem přijal a vrhl jsem se na focení. Výsledky byly obstojné a setkaly se s pozitivními reakcemi jak ze strany klienta, tak ze strany jejich zákazníků. Výsledky můžete vidět tady.

Dokonalé fotografie produktů jsou důležité, protože první dojem rozhoduje!

Od té doby mne focení produktů "chytlo" a pokračuji v tom do současnosti. Za pár měsíců jsem nabral mnoho zkušeností a mohu Vám nabídnout jejich zúročení v podobě kvalitních a poutavých produktových fotografií.

portet venku pruhované šaty
Portrét v policejní uniformě

Potřebuji produktovky?

Pokud stále váháte, podívejte se na mé předchozí focení produktů v mém portfoliu.


  • Tvůrčí a přátelský přístup, preciznost a kvalita
  • Kvalitní produktová fotografie pro lepší prodeje
  • Profesionální techniky focení
  • Mobilní ateliér pro focení u Vás ve firmě
  • Odborný postproces fotek
  • Časová i distanční flexibilita
  • Fotografie v digitální formátu ve velikosti pro použití na webu (900x600 px) a pro tisk (30x20 cm) nebo jiné formáty na přání

Ceny focení produktů

Hodně fotografů určuje svojí cenu podle balíčků, počtu fotek nebo ještě nevím podle čeho. Osobně dávám přednost osobní konzultaci a potom individuálnímu nacenění, protože každé focení je jiné a je potřeba buď více nebo méně zásahů v post procesu fotky, nebo se jedná o fotky, kde je potřeba rozsáhlejších montáží, dále zde hraje cenu doprava, použitá technika a tak dále. Zkrátka pokud se ptáte na cenu, stačí mne kontaktovat, a já mám cenu velmi rád řeknu.